Odbor řízení projektů

Hlavní činnosti oddělení

  • posuzování a analýza možností využívání prostředků ze strukturálních fondů Evropské unie.
  • metodické řízení a koordinace rozpočtového procesu u zprostředkujících subjektů a konečných příjemců prostředků z fondů Evropské unie.
  • příprava věcné části žádosti o poskytnutí dotace
  • kontrola podkladů k žádosti, případné doplnění
  • kontrola smluv vztahujících se k přiděleným projektům z hlediska předmětu plnění
  • implementace přidělených projektů ve smyslu pravidel programů, české legislativy a legislativy EU, zejména v oblasti přípravy projektů k realizaci.
  • příprava rozpočtu přidělených projektů
  • kontrola ekonomických podkladů k žádosti, případné doplnění
  • kontrola smluv o financování z hlediska financování projektu;
  • vedení projektové agendy v písemné a elektronické podobě.
  • příprava a realizace přidělených projektů až do jejich ukončení ve smyslu pravidel daného operačního programu:
    • dohled na přípravu kvalitní zadávací dokumentace pro dodavatelské zabezpečení projektu,
    • vedení procesu výběrového řízení na dodavatele jednotlivých částí projektu,
    • řízení přípravy a uzavření dodavatelských smluv mezi konečným příjemcem a dodavateli,
    • samotná fyzická realizace projektu
    • monitoring realizace projektu z věcného i finančního hlediska,
    • vyhodnocení projektu
    • řádná archivace rozhodujících dokumentů, které se váží k projektu.
  • kontrola stavu zahajovaného projektu s důrazem  na existenci a správnost příslušných dokumentů, které se váží k přípravě a realizaci projektu. Těmi jsou zejména:
    • projektová fiche
    • územní rozhodnutí
    • stavební povolení
    • studie dopadu na životní prostředí
    • studie proveditelnosti
    • dokumenty, prokazující spolufinancování díla z lokálních prostředků.
    • event. další, (priority programů EK apod.)

V přípravě...

  • posuzování a analýza možností využívání prostředků ze strukturálních fondů Evropské unie
  • metodické řízení a koordinace rozpočtového procesu u zprostředkujících subjektů a konečných příjemců prostředků z fondů Evropské unie
  • příprava věcné části žádosti o poskytnutí dotace
  • kontrola podkladů k žádosti, případné doplnění
  • kontrola smluv vztahujících se k přiděleným projektům z hlediska předmětu plnění
  • implementace přidělených projektů ve smyslu pravidel programů, české legislativy a legislativy EU, zejména v oblasti přípravy projektů k realizaci
  • příprava rozpočtu přidělených projektů
  • kontrola ekonomických podkladů k žádosti, případné doplnění
  • kontrola smluv o financování z hlediska financování projektu
  • vedení projektové agendy v písemné a elektronické podobě.
  • příprava a realizace přidělených projektů až do jejich ukončení ve smyslu pravidel daného operačního programu:
    • dohled na přípravu kvalitní zadávací dokumentace pro dodavatelské zabezpečení projektu,
    • vedení procesu výběrového řízení na dodavatele jednotlivých částí projektu,
    • řízení přípravy a uzavření dodavatelských smluv mezi konečným příjemcem a dodavateli,
    • samotná fyzická realizace projektu
    • monitoring realizace projektu z věcného i finančního hlediska,
    • vyhodnocení projektu
    • řádná archivace rozhodujících dokumentů, které se váží k projektu.
Za stránku zodpovídá Ing. Květa Hryszová
Datum aktualizace 2. 10. 2023 - 09:05