Živý kraj, fotobanku Karlovarského kraje, jednotné značení turistických infocenter nebo změny legislativy v oblasti lázeňství - to vše nabídla regionální konference cestovního ruchu, kterou uspořádal Karlovarský kraj poslední listopadovou středu. " >
Úvodní strana > Krajské listy > Konference o cestovním ruchu představila unikátní plány propagace kraje

 Konference o cestovním ruchu představila unikátní plány propagace kraje

Konference CR
Nový projekt prezentace regionu pod značkou Živý kraj, fotobanku Karlovarského kraje, jednotné značení turistických infocenter nebo změny legislativy v oblasti lázeňství - to vše nabídla regionální konference cestovního ruchu, kterou uspořádal Karlovarský kraj poslední listopadovou středu.

Na konferenci zaměřené na současnost a budoucnost regionálního cestovního ruchu se sešli zástupci agentury CzechTourism, infocenter, hotelů a lázeňských zařízení nebo společností poskytujících služby v oblasti reklamy a marketingu.

Karlovarský kraj představil novou prezentaci destinace pod značkou Živý kraj. „Jsme krajem hojně navštěvovaným turisty i lázeňskými hosty, proto je třeba toho využít a co nejúčinněji je seznámit se vším, co jsme schopni nabídnout,“ zdůraznil v úvodu akce první náměstek hejtmana Jaroslav Borka. Nový brand má sloužit k vylepšení image a identifikaci regionu vůči domácím a zahraničním turistům a prezentovat kraj jako zdravé, léčivé a aktivní místo se širokým spektrem nabídky turistických produktů. K prezentaci bude především sloužit internetový portál Živý kraj, který právě zahájil testovací provoz.

Hovořilo se také o internetové fotobance Karlovarského kraje, která obsahuje v současnosti téměř 1 tisíc fotografií přírody, památek či zajímavých míst regionu. Fotobanka bude rozšířena také o videobanku, odkud si uživatelé budou moci od příštího roku stáhnout k nekomerčnímu využití části videí k šíření informací o regionu. „Lidé dnes na internetu nechtějí číst texty, zajímají se o videa, případně o fotografie, proto je třeba prezentovat kraj především tímto způsobem a poskytnout pokud možno všechno, co je jedinečné,“ uvedl Petr Lněnička z 2 M Studia.

Zástupci infocentra Karlovy Vary představili aktuální orientaci na propagaci města online, například i prostřednictví sítě Facebook či serveru YouTube. Dalším tématem byly novinky ve tvorbě značek destinací, reklama na internetu a měření jejího dopadu, či úspěšnost tištěných a internetových forem propagace.

Závěr akce patřil kongresové turistice a legislativním změnám v oblasti lázeňství. Zásadní změnou bude to, že poskytovatelé zdravotních služeb, tedy nestátní zdravotnická zařízení, už nemusí žádat o tzv. přeregistraci, která pro ně dosud byla povinná. K 1. dubnu 2013 mají poskytovatelé zdravotních služeb, tedy i hotely, kde se poskytuje lázeňská léčebná péče, také povinnost se podle zákona věcně technicky dovybavit a personálně zabezpečit.

Seznam témat a jednotlivých prezentací naleznete na stránkách konference. 

Za stránku zodpovídá: Jana Pavlíková
Datum vydání: 29.11.2012 0:00