Oddělení administrativních činností
Obsah článku
- organizuje pracovní program, vyřizuje potřebnou písemnou agendu dle pokynů ředitelky a náměstků hejtmanky,
- vykonává souhrnné práce při zajišťování výkonu státní správy nebo samosprávy kraje v oblastech působnosti příslušného náměstka hejtmanky,
- zajišťuje kontrolu plnění usnesení zastupitelstva kraje a rady kraje v oblastech působnosti příslušného náměstka hejtmanky,
- přiděluje korespondenci příslušným odborům a oddělením k vyřízení,
- vede evidenci, rozpis a zajišťuje kontrolu úkolů, uložených jednotlivým odborům, a sleduje termíny stanovené pro jejich splnění,
- eviduje čerpání reprezentačních výdajů ředitelky a náměstků hejtmanky, vede evidenci poskytnutých darů,
- eviduje, ukládá a provádí skartaci písemností v kanceláři ředitelky, kontroluje dodržování zásad pro práci s nimi.
Za stránku zodpovídá:
Naděžda Domecká
Datum poslední změny:
6.3.2017 11:03