Domů Aktuality Ocenění "Spokojený zákazník za rok 2012" získalo 17 firem

Ocenění "Spokojený zákazník za rok 2012" získalo 17 firem

Ocenění už desátým rokem uděluje Sdružení českých spotřebitelů těm podnikatelům a firmám v Karlovarském kraji, které trvale poskytují své služby na vysoké úrovni.

„Velice rád se účastním akce, kde se udělují ceny firmám, které v našem kraji poskytují nadstandardní služby. Navíc je to neformální ocenění spokojených zákazníků, a to hovoří za vše,“ poděkoval přítomným podnikatelům náměstek hejtmana Martin Havel.

Firmy navrhovali regionální zástupci Sdružení českých spotřebitelů, mohl je ale také navrhnout kdokoliv z místních samospráv a podnikatelských komor. Ocenění je přiznáno na dva roky a není spojeno s finanční odměnou. Podnikatelé ho mohou používat například při prezentaci své firmy a soutěže se mohou účastnit opakovaně.

„Ocenění Sdružení českých spotřebitelů vyjadřuje, že firma, která ho získala, trvale poskytuje služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele,“ vysvětlil ředitel Sdružení českých spotřebitelů Libor Novák. Odborná komise podle jeho slov posuzovala přihlášení firmy také podle předmětu činnosti a místa podnikání.

Cenu Sdružení českých spotřebitelů získala letos mimo jiné oblíbená karlovarská kavárna Piccolo. „Kavárnu jsme otevřeli před 20 lety, těší mě, že jsme cenu získali ke kulatému výročí. Je to rodinný podnik, jehož atmosféru vytvářejí naši zákazníci i vynikající zaměstnanci," uvedl majitel kavárny Rostislav Váňa.

Spektrum činností oceněných podnikatelů a firem je velmi široké. Působí v oblastech jako je například potravinářství, hotelnictví, pohostinství, kadeřnictví či svatební poradenství.

Datum aktualizace 30. 1. 2013 - 10:40