Úvodní strana > Krajské listy > Ocenění "Spokojený zákazník za rok 2011" získalo 14 firem

 Ocenění "Spokojený zákazník za rok 2011" získalo 14 firem

Ceny Spokojeny zakaznik
Ocenění už osmým rokem uděluje Sdružení českých spotřebitelů těm podnikatelům a firmám v Karlovarském kraji, které trvale poskytují své služby na vysoké úrovni.

Regionální zástupci Sdružení českých spotřebitelů letos vybírali z 27 návrhů. Firmy mohly navrhovat nejen oni, ale také kdokoliv z místních samospráv a podnikatelských komor. Vítězům poděkoval hejtman Josef Novotný, který nad předáním ceny převzal záštitu. „Toto ocenění je pro vás nejen uznáním, ale také závazkem. Zákazníci budou od vašich firem očekávat kvalitní služby a udržet vysokou úroveň bývá mnohdy obtížnější než jí dosáhnout," uvedl Josef Novotný.

Ocenění je přiznáno na dva roky a není spojeno s finanční odměnou. Podnikatelé ho mohou používat například při prezentaci své firmy a soutěže se mohou účastnit opakovaně. „Ocenění Sdružení českých spotřebitelů vyjadřuje, že firma, která ho získala, trvale poskytuje služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele,“ vysvětlil ředitel Sdružení českých spotřebitelů Libor Novák. Odborná komise podle jeho slov posuzovala přihlášení firmy také podle předmětu činnosti a místa podnikání.

Spektrum činností oceněných podnikatelů a firem je velmi široké. Působí v oblastech jako je například potravinářství, hotelnictví, pohostinství či výroba sportovních oděvů.

Za stránku zodpovídá: Andrea Bocková
Datum vydání: 29.11.2011 0:00