Vytáhni kolegy ven a vyhraj! Takové je motto celostátní kampaně
Do práce na kole, která vypukla právě dnes. Zaměstnanci firem a organizací budou po čtyři týdny soutěžit v pravidelnosti dojížďky do práce na bicyklu. K dnešku se přihlásilo sedm stovek dvou až pětičlenných týmů z Prahy, Brna, Pardubic a Liberce. Účastnici mohou vyhrát hodnotné ceny, například jízdní kolo, cykloairbag, vstupenky do divadel a sportovních center, cyklistické vybavení a doplňky. Cílem kampaně je ukázat, že na kratší cesty po městě není vždy nutné jezdit autem.
Iniciativa
Auto*Mat prodloužila registrace. Na webu
www.dopracenakole.net je přijímá až do 4. května.
Nejvíce účastníků zatím hlásí Praha (1 589 lidi – 376 týmů) následovaná Pardubicemi (448 lidi – 193 tymu). V Brně je zatím přihlášeno 241 účastníků (86 týmů), v Liberci pak 134 lidi (50 týmů). Další týmy se mohou registrovat až do pátku 4. května. Každý účastník získá zdarma tričko s motivem kampaně od internetového obchodu Coromoro.cz.
Nejvíce zaměstnanců vysílají do soutěže ČSOB a Zentiva (60 a 55 lidi), výrobce webových stránek Et Netera, Seznam.cz, pojišťovna Allianz a provozovatel stravenek Sodexho. Kampaň se koná pod záštitou primátora hlavního města Bohuslava Svobody. Vedle diplomatů a politiků ji podporují osobnosti kulturního a společenského života, například herec Krystof Hádek.